Garantie & Retourneren

Het is mogelijk om 14 dagen na aankoop jouw bestelling te retourneren. Om een aankoop te retourneren zonder reden moet de aankoop aan de volgende voorwaarden voldoen:

De aankoop is…
– ongeopend;
– in de originele verpakking;
– in de originele staat (dus ook met alle accessoires).

Indien je een aankoop retour wilt sturen moet je deze eerst bij ons aanmelden. Dit kan je doen door een mail te sturen naar: contact@droppods.nl. Let op: bij een retour zonder reden zijn de kosten die worden gemaakt om de aankoop retour te sturen voor de klant.

Het is ook mogelijk dat je om een goede reden een aankoop retour wil sturen. Hiervoor moet je ook eerst de retour bij ons aanmelden. Dit kan je doen door een mail te sturen naar: contact@droppods.nl. Vergeet niet om een duidelijke reden te vermelden met eventuele duidelijke foto’s. Indien wij geen goede reden kunnen vaststellen zijn de kosten die worden gemaakt om de aankoop retour te sturen voor de klant.

Als een product beschadigd is geraakt tijdens de verzending moet je direct met ons contact opnemen (contact@droppods.nl). Vergeet niet om foto’s van zowel het artikel als de verzendverpakking mee te sturen. Als wij kunnen vaststellen dat het product beschadigd is geraakt tijdens de verzending vergoeden wij de retour kosten of sturen we direct een vervangend artikel.

Indien jij je aankoopbedrag terug wilt moeten wij eerst jouw volledige bestelling retour ontvangen hebben. Om een retour aan te melden kun je contact met ons opnemen.

DropPods.nl Probleem/Retourcategorieën:
– 1.1: Onvolledige bestelling ontvangen
– 1.2: Verkeerde bestelling ontvangen
– 2.1: Beschadigde(n) artikel(en), reden nog onbekend
– 2.2: Beschadigde(n) artikel(en), tijdens bezorging
– 2.3: Beschadigde(n) artikel(en), door klant zelf
– 3.1: Artikel ruilen
– 4.1: Anders, geen van bovenstaande reden(en) 

Let op: Retourneren zonder de retour bij ons aan te melden is niet toegestaan. We rekenen retour kosten: deze zijn equivalent aan de verzendkosten + transactiekosten van jouw bestelling.

DropPods.nl is niet aansprakelijk voor schade die de klant zelf aan de AirPods maakt tijdens het gebruik van een van onze Hoesjes. 

Heeft u een andere vraag of komt u er niet uit? Onze klantenservice staat 24/7 voor u klaar. Mail ons: contact@droppods.nl